راه حل وزیر کشور؛
تابناک سمنان: احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به ضرورت اجرای قرنطینه هوشمند در مقابله با کرونا، گفت: اجرای قرنطینه به صورت هوشمند، علاوه بر کمک به سلامت جامعه، با رفع محدودیت‌ها به حل مشکلات اقتصادی کمک بزرگی می‌کند.
کد خبر: ۹۹۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 30 September 2021

 رفع محدودیت‌ها ی مشکلات اقتصادی کشور با اجرا قرنطینه هوشمند

 

به گزارش تابناک سمنان وزیر کشور دولت سیزدهم بیان کرد : قرنطینه هوشمند بر اساس طرحی که مورد تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفت، اجرایی می شود.

وی اشاره کرد: فرآیند عملیاتی قرنطینه هوشمند و با بیان اینکه در این نوع قرنطینه موقعیت‌یابی انجام می شود و در قرنطینه هوشمند افراد دارای کرونا را شناسایی و محدودیت برای آنان ایجاد می‌کند و سایر محدودیت برطرف می شود.

احمد وحیدی ادامه داد: با قرنطینه هوشمند، به جای محدودیت عام، محدودیت فقط شامل کسانی می شود که مبتلا به کرونا باشند و همچنین کسب و کارها با این روش به روند عادی خود بازمی‌گردد و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت‌ها برطرف می‌شود.

وحیدی همچنین افزوذ: زائران اربعین در حال بازگشت هستند و تعداد زیادی از این افراد به کشور بازگشته اند، در مرزها پیش بینی های لازم انجام شده بود.

وزیر کشور تاکید کرد: در مرزهای هوایی انتقال با هواپیما طبق زمانبدی انجام شد و در مرزهای زمینی در شلمچه، مهران و چزابه کار مردم به خوبی پیش رفت و با خودروهای پیش بینی شده مردم منتقل شدند و انتقال ریلی از طریق قطار نیز بدون مشکل انجام شد.

وزیر کشور امروز برای معرفی سیدمحمدرضا هاشمی به عنوان استاندار به سمنان سفر کرد. وی پس از ورود به سمنان از فرودگاه، با حضور در امامزاده یحیی(ع) به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و سپس به دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان می‌رود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار